Sokszor előfordul, hogy ahelyett, hogy mi változnánk, vagy változtatnánk, inkább másoktól várjuk el, hogy az igényeinknek jobban megfeleljenek. Ideig-óráig ez talán működhet, de általában sosincs jó vége.

„Nézz utána, hogy minden napból, a legközönségesebb, sivár hétköznapból is ünnepet csinálj, ha pillanatokra is! Egy jóindulatú szóval. Méltányos cselekedettel. Nem kell sok az emberi ünnephez. . .

Ránk, emberekre jellemző, hogy várunk, számítunk arra, hogy hétköznapi életünk során csodák történjenek velük. Nem is gondolunk bele, hogy… „Minden nap különleges. Mindegyik meghozza a maga csodáját.”

“Mert ha csodálatos állataink és madaraink nem lesznek többé, mindjárt fakó és unalmas lesz az életünk” Dzsavaharlal Nehru. Mondják, aki a virágot szereti…, és aki az állatot szereti? Az is jó ember, mert már…

A legtöbb ember az üzleti életben, tárgyalások során a termékekről, szolgáltatásról, árról, célokról, tervekről, elvégzendő feladatokról, elért eredményekről, statisztikákról,… beszél. Hol vannak az érzéseink, ha üzletről van szó?

“Kétféle lustaság van: vízszintes és függőleges. Van ember, aki csak élete nagy távlataiban lusta; a tervekben; abban, hogy elodázza elhatározásait, döntéseit; lustán építi fel élete munkáját, mindent az időbe épít,